Ma 2018. 8. 17, péntek, Jácint napja van.

Száz éves a Nivea - képgalériával

2011.05.01 12:30. - Booster

Frankfurt – Századik születésnapját ünnepli idén az emblematikus illatú, állagú és dobozú híres Nivea krém. Oscar Troplowitz doktor, a német Beiersdorf gyógyszergyár tulajdonosa 1911-ben fejlesztette ki az első víz-olaj emulziót. Ez a forradalmi kenőanyag állati zsiradékból készített elődeitől eltérően nem avasodik.  delmagyar.hu Tovább a teljes cikkre . . .    

Hirdetés

Frankfurt – Századik születésnapját ünnepli idén az emblematikus illatú, állagú és dobozú híres Nivea krém.

Oscar Troplowitz doktor, a német Beiersdorf gyógyszergyár tulajdonosa 1911-ben fejlesztette ki az első víz-olaj emulziót. Ez a forradalmi kenőanyag állati zsiradékból készített elődeitől eltérően nem avasodik. 

delmagyar.hu

Tovább a teljes cikkre . . .

 

 



Nevét a latin niveus (hófehér) szóból kapta. Az alapanyaghoz narancs-, bergamott-, levendula-, rózsa-, orgona- és egy kevés gyöngyvirág-esszenciát kevertek, és máris kész volt a Nivea krém. Németországban és Ausztriában nagy sikere lett a tehetős vásárlók körében, majd a rövidesen a szélesebb néprétegeket is meghódította világszerte.

A Nivea viszontagságos múltra tekinthet vissza. A nácizmus időszakában a Beiersdorfot zsidó üzemnek minősítették és a termékeit bojkottálták, majd a második világháború után a szövetségesek háborús jóvátételként elkobozták külföldi leányvállalatait. Csupán az 1980-as évek végén szerezte vissza a márkával kapcsolatos jogait. Ma a Nivea krémet közel 200 országban forgalmazzák. Az Egyesült Arab Emírségek a kékdobozos krém első számú fogyasztója, megelőzve Lengyelországot és Németországot. Tavaly világszerte 100 millió doboz Nivea krémet adtak el. Egy márkatörténész szerint a Nivea ma is „megkerülhetetlen"
Jean Watin-Augouard a krém sikerét a fogyasztók, főként a nők hűségével magyarázza. Mások szerint a siker kulcsa az elérhető ár.
 

100 éves a Nivea (galéria)


A Niveának napjainkban 14 „leágazása" van, a dezodortól a fürdőhabig, a férfiak, illetve az idősek számára készített kozmetikumokon át. Nivea márkájú volt az első fényvédő kozmetikum, és a cég nemrégiben dobta a piacra a Pure & Natural termékcsaládot, amely ugyan nem bio, de megfelel a fogyasztók természetesség iránti igényeinek. Mára a főként Hamburgban, illetve Ázsiában és Dél-Amerikában gyártott kékdobozos krém csak az eladások kis részét képezi – mondta el Anne Zavan, a Biersdorf franciaországi leányvállalatának marketingigazgatója. Watin-Augouard szerint a krém a forgalomnak kevesebb mint 10 százalékát teszi ki.

A Nivea csak egy a Beiersdorf termékei közül, amely 6,2 milliárd eurós forgalmat bonyolított tavaly a Labello, a La Prairie, az Eucerin márkákkal, valamint a Tesa termékekkel együtt.







Hirdetés

Keresés

Ajánló

Szolnok Megyei Napló 2018.08.15. 32.szám
Presztízs magazin 2018. V. évfolyam 2. szám
Médiaajánlat

Hírek röviden


Facebook


Webmail



 

Időjárás


Hirdetések

Szavazás

Melyik a legkedveltebb szolnoki hírforrása, honnan értesül leggyakrabban a szolnoki hírekről?


♦ Helyi internetes oldalak (71.43%)


♦ Helyi rádiók (0%)


♦ Helyi televízió (0%)


♦ Ingyenes újságok (28.57%)


♦ Napilap (0%)


Hirdetések

Etarget