Ma 2019. 9. 18, szerda, Diána napja van.

Rossz

2011.11.24 14:02. -

Ez így most nem jó. Baljós árnyak gyülekeznek, olyanok, mint tavaly, amikor a fehérváriak kétlépésnyi előnyből várták a bajnoki döntő soron következő, élet-halál kérdéséről határozó felvonását.


De ez most más, ez így most nem jó. Akkor én voltam az, aki a többiekbe öntötte a lelket, aki a Golden State Warriors szurkolói által megismert „We believe!” pozitivitást hangsúlyozta, és lám, meglett az eredménye. A baj csak az, hogy most semmi ilyesmit nem érzek. Nem érzem, hogy mindenkinél jobbak lennénk, hogy magunk alá gyűrnénk az egész világot, pedig az alapanyag megvan hozzá, és mégis van valami, ami miatt az egész nem kerek, nem olyan, mint amilyennek lennie kellene…

A Keravnosz elleni meccset látva ezek az érzések csak erősödtek, hiába az azt felvezető Pécs-földbedöngölés. Három streetballer, meg két palánk alatti bulldózer kifordította a sarkából a Tiszaligetet. És slussz. Játék nélkül, szabadon kosarazva, igaz, extra dobóformát mutatva tartották kezükben a meccset, amihez negyedenként sikerült úgy három percet asszisztálnunk. Egy olyan gárdának, amely a honi bajnokságban – Körmend ide, Paks oda - minden szempontból kiemelkedő lehetőségekkel bír, és az idei mércéjét a szurkolók túlnyomó része szerint sokkal inkább a tavalyi EuroChallenge szereplés felülmúlása mutatja majd, most ott tart, hogy az utolsó négy meccséből hármat elbukott.
 
Az okokat firtatva nyilván felbukkan a motiváltság hiánya, a csapatépítés kései befejezése, a feszített tempó, a játékosainkra rosszul szabott rendszer, de ez mind csak fikció, az igazi okokat mi, mezei drukkerek úgysem fogjuk megtudni soha. Az viszont biztos, hogy ez így most nem jó. Nem jó, hogy idén még alig volt olyan meccsünk, amin mi uraltuk a játékot, ahol a beharangozóimban unásig ismételt frázis, a „nekünk kell ráerőltetni ellenfelünkre a saját kosárlabdánkat” bejött volna. Sopronban erősen kezdtünk, gyengén végeztünk, Quackenbrückben gyengén kezdtünk, erősen végeztünk, a Keravnosz ellen pedig leginkább gyengén kezdtünk, de még gyengébben végeztünk…
 
Én lennék a legboldogabb, ha a következő két derbinket megnyernénk, hiszen az azt jelentené, hogy sikerült felülkerekednünk a saját gyengeségeinken, a fejekben lévő zavarodottságon, és azt is jelentené, hogy minden, amit itt leírtam, mehet a kukába, illetve a lomtárba. Miért? Legyőznénk egy felfokozott hangulatban lévő hazai csapatot a saját pályáján (mondanom sem kell, hogy szurkolói szempontból mekkora jelentősége lesz ennek az összecsapásnak), majd legyőznénk egy EC-riválist, akik időközben húzóembert igazoltak, és nyeretlenül borzasztóan akarhatják már az első sikert. Álljon vissza minden a rendes kerékvágásba, és jöjjön végre az az áhított feltámadás!
 
Attól viszont félek, hogy mi lesz, ha ebből a mentális pöcegödörből sem szombaton, sem pedig kedden nem sikerül kikecmeregnünk. Nem szeretném, hogy ez a mélyrepülés hosszan tartson, nem szeretném, hogy egyre elégedetlenebb szurkolókkal kelljen találkoznom, nem szeretném, hogy a csapatomra gunyorosan mutogasson a fél ország, nem szeretném, hogy idén csak a hazai kiírásra kelljen koncentrálni, és végképp nem szeretném, hogy a hazai meccsek legtöbbjén feltűnő Ivkovics árnyéka még inkább a kispadra vetüljön…
 
Nem így kezdtem, de a végére belelovaltam magam: nézzünk előre, nézzünk felfelé, mutassuk meg, és szombaton arassunk idén még nem látott arányú győzelmet! „Néha azt sem tudjuk, hogy mit miért csinálunk. Bármelyik bolond lehet bátor, de a becsület más. Az az igazi oka annak, hogy valamit megteszünk vagy nem; megmutatja, kik vagyunk, és talán azt is, kik akarunk lenni.”
 
Forrás: OlajKK.hu






Hirdetés

Keresés

Ajánló

Szolnok Megyei Napló 09.11. (36.szám)
Presztízs nyár 2019. VI. évfolyam 2.szám
Médiaajánlat

Hírek röviden


Facebook


Webmail



 

Időjárás


Hirdetések

Szavazás

Melyik a legkedveltebb szolnoki hírforrása, honnan értesül leggyakrabban a szolnoki hírekről?


♦ Helyi internetes oldalak (71.43%)


♦ Helyi rádiók (0%)


♦ Helyi televízió (0%)


♦ Ingyenes újságok (28.57%)


♦ Napilap (0%)


Hirdetések

Etarget