Ma 2020. 5. 27, szerda, Hella napja van.

Szolnokon indult el a MÁV Call Centere

2014.01.21 14:12. - Kovács Janka

Megújult a MÁV telefonközpontja, évente egymillió hívást fogad majd a szolnoki központ. A korszerű utas tájékoztató rendszernek köszönhetően rögtön teljes körű tájékoztatást kapnak az utasok a belföldi és nemzetközi vasúti utazási információkról.


  A MÁV telefonos ügyfélközpontja 34 munkatárssal dolgozik Szolnokon és 0-24 órában az utasok rendelkezésére állnak január 2.-a óta. Az utas tájékoztatás kibővült az előre nem várt, havária eseményekről való tájékoztatással is: hívás után röviden összefoglalja a közlekedésben bekövetkezett változásokat. 
   Ungvári Csaba, a MÁV vezérigazgatója a CAll Center bemutatóján elmondta, a vasúti személyszállításhoz kapcsolódó közvetlen munkafolyamatok a MÁV-START üzemeltetésébe kerülnek, így biztosítják a gyorsabb és gördülékenyebb működést. A telefonos ügyfélközpont helyének kiválasztása során a munkahelyteremtés miatt kerestek vidéki helyszínt. Az ott dolgozó kollégákat legfőképpen a pénztárosok közül választották ki, de a cél az volt, hogy a legnagyobb szakmai tapasztalattal és ismerettel rendelkező munkaerő szolgálja ki a percenként beérkező telefonos ügyfeleket. 
   A technikai hátteret a SYNERGON Integrator Kft. biztosítja, Rácz Imre ügyvezető igazgató elmondta, a technikai berendezések a Call Center fali kijelzője valósidejű tájékoztatást ad az ügyfélszolgálati rendszer működéséről. A rendszert jelenleg 100 MÁVDIREKT munkavállaló használja, de ez akár 2000 főig is bővíthető.
   Szabó István alpolgármester is üdvözölte a fejlesztést és a munkahelyteremtést: „A gyorsaság, a pontosság és a megbízhatóság az a három követelmény, amit a mai vasútnak, ha állni akarja a versenyt az alternatív utazási lehetőségekkel, akkor telkesítenie kell.” Majd hozzátette: „Ehhez korszerű technikai eszközökre, az informatikára, a modern hírközlési eszközökre is egyaránt szükség van, de a komoly pályaépítési beruházások mellett a járműállomány megújítása már elkezdődött.”
A MÁV-START telefonos ügyfélszolgálatának a száma változatlan maradt: 06 40 49 49 49-es kékszámon érhető el, külföldről a +36 1 444 44 49-es számon lehet hozzájutni a vasúti információkhoz.
 






Hirdetés

Keresés

Ajánló

Szolnok Megyei Napló 2020.05.20 (19. szám)
Preszízs magazin 2020. tavasz
Médiaajánlat

Hírek röviden


Facebook


Webmail



 

Időjárás


Hirdetések

Szavazás

Melyik a legkedveltebb szolnoki hírforrása, honnan értesül leggyakrabban a szolnoki hírekről?


♦ Helyi internetes oldalak (71.43%)


♦ Helyi rádiók (0%)


♦ Helyi televízió (0%)


♦ Ingyenes újságok (28.57%)


♦ Napilap (0%)


Hirdetések

Etarget