Ma 2019. 9. 18, szerda, Diána napja van.

Így talál vevőt apróhirdetésünk!

2014.03.24 10:39. - Kovács Janka

Adott már fel apróhirdetést? Mennyire volt sikeres? Íme, 7 tanács az Irányártól, amit megfogadva nagyobb eséllyel talál vevőt! Az Irányár.hu már 25 éve segít, hogy eladjon vagy vásároljon - így elmondhatjuk, hogy Kelet-Magyarország első számú apróhirdetési újsága az Irányár. 


Apróhirdetés – rövid, tömör, eladásra koncentráló hirdetési szöveg. Talán így definiálhatnánk az apróhirdetés fogalmát. Az alábbi cikkünkben azt taglaljuk, mitől lesz sikeres a hirdetésünk.

- A cikket az Irányár.hu támogatta! –

Mindig lesz olyan felesleges holmink, amit kidobni nem szeretnénk, viszont pénzt csinálnánk belőle. Ha lecseréljük a szekrénysort, vagy új ágyat veszünk, még nem jelenti azt, hogy a régi rossz is. Másnak talán nagy szüksége lesz rá és örül, hogy olcsón hozzájut. De hasonlóan teszünk mi is, ha kifejezetten keresünk valamit, amit kevesebb pénzből is elérhetünk. Vagy egyszerűen csak nézegetjük az apróhirdetési oldal kínálatát. De mi a sikeres apróhirdetés ismérve? Lássuk!

0. Első sorban azt kell tisztáznunk, hogy vannak kapós és kevésbé kelendő árucikkek. Nem okolhatjuk az apróhirdetési oldalt azért, mert egy hét alatt nem kelt el a 15 éves vezetékes telefonunk. Egy vezetékes telefont talán már nem annyian keresnek, mint egy okostelefont.

1. Ha már megvan a termékünk, jöhet az apróhirdetési oldal kiválasztása. Nem árt többen is megjelentetni a hirdetést, hogy nagyobb eséllyel találjon vevőt.

2. Ahhoz, hogy megtaláljuk a vásárlót, az ő fejével kell gondolkodni – milyen rovatban keresné a hirdetését? Milyen rovatba tesszük a hirdetésünket? A jó elhelyezés aranyat ér, hiszen a termékünket abban a kategóriában keresni a vásárló. Az Irányár.hu-n 16 fő és számos alkategória közül választhat.

3. Cím. A cím legyen rövid, tömör és kifejező. Kulcsszavakat írjunk, lehetőleg ne többet, mint 3-4 szó. Ez tartalmazza a következő válaszokat: Mit árulunk? Milyen az árunk? Hol található? Ha a 3-4 szó válaszol e kérdésekre, már nagyobb eséllyel fogja a vásárló megtalálni hirdetésünket.

4. A hirdetés szövege. Legyen lényegre törő és rövid, de figyelemfelhívó. Megfogalmazásában tűnjön ki a többi hirdetés közül, de semmiféleképpen ne legyen hosszú. Kivéve! Akkor írhatunk hosszabb hirdetési szöveget, ha versbe szedjük, esetleg viccesen fogalmazzuk meg. Persze legyünk óvatosak, ne menjen át komolytalanba a szöveg. Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy minden információt tartalmazzon a hirdetés szövege és NE írjuk csupa nagybetűvel, mert attól falra mászik a vevő. A helyesírási szabályokat pedig alkalmazzuk.

5. Ár meghatározása. Mielőtt meghatároznánk az árat, nézzünk körül a termékünk apróhirdetési piaci árain: az ehhez hasonló minőségű terméket mások mennyiért adják. Próbáljunk meg hasonló árat szabni és számoljunk rá némi alkut, ha a vevő megpróbál alkudni belőle. Jó, ha Irányárként jelöljük meg az árat.

6. Töltsünk fel képet! A fénykép feltöltésével bizalmat adunk a vásárlónak és nem fogja kamunak érezni a hirdetést. Több szögből fotózzunk és figyeljünk az igényességre is! Lehetőleg ne legyen a háttérben semmi: a nagymamát, vagy a gyerek pelusát vegyük ki, mert csak nevetség tárgyává válunk.

7. Válasszunk a felkínált hirdetési lehetőségek közül: Az Irányár.hu-n például kiemelhetjük a hirdetésünket, amivel rögzítjük a kategória elején, de kiválaszthatjuk, hogy a hetente kétszer megjelenő Irányár hirdetési újságba is bekerüljön-e. Az internetre való hirdetés feladása ingyenes. A kiemelést csak sms-ben, míg a hirdetés újságba kerülését bankkártyán (a Hirdetéseim -> Hirdetés fizetése menüpont alatt) tudjuk rendezni.

Hamarosan újabb tanácsokat az Irányár hirdetési újság! A 25 éves szakmai tapasztalat nem véletlen: apróban otthon vagyunk!







Hirdetés

Keresés

Ajánló

Szolnok Megyei Napló 09.18 (37.szám)
Presztízs nyár 2019. VI. évfolyam 2.szám
Médiaajánlat

Hírek röviden


Facebook


Webmail



 

Időjárás


Hirdetések

Szavazás

Melyik a legkedveltebb szolnoki hírforrása, honnan értesül leggyakrabban a szolnoki hírekről?


♦ Helyi internetes oldalak (71.43%)


♦ Helyi rádiók (0%)


♦ Helyi televízió (0%)


♦ Ingyenes újságok (28.57%)


♦ Napilap (0%)


Hirdetések

Etarget