Ma 2019. 9. 18, szerda, Diána napja van.

Ezért van szükség linképítésre a webáruházak esetében

2016.10.06 08:07. - Kovács Janka

A keresőoptimalizálás haszna céges weboldalak, blogok esetében egyértelmű. A kínált szolgáltatások, a mondanivaló sok embert vonzhat, akik nagy része SEO nélkül lehet, hogy sosem találnak a weboldalra. De mi a helyzet egy webáruház esetén?


Mennyi vásárlóra számíthat egy induló webáruház?

Akármilyen webáruház is indul útjára, az első mérföldkő amit az interneten meg kell lépnie, az ismeretség. El kell érni, hogy a webáruház rendszeres forgalmat tudjon a magáénak. Forgalom alatt elsősorban nem a megrendelésekre gondolunk, hanem egyáltalán a látogatottságra.

A webáruház ugyanis látogatók nélkül nem ér semmit.

 

Honnan szerezhet a webáruház látogatókat?

Az első időszakban a Google valószínűleg minimális számú látogatót küld a weboldalra, rosszabb esetben pedig egyáltalán nem. Erre az első néhány hetes időszakra érdemes előre felkészülni. Persze a webáruház gyors beindítására több módszer is létezhet, ezek közül kettő t érdemes kiemelni. Az egyik a fizetett hirdetés, a másik pedig a minőségi linkhálózat építése.

A fizetett hirdetések haszna nyilvánvaló, a linképítés azonban nem annyira egyértelmű. Pedig egy zseniális módszer, hiszen egy jó helyen megjelenő link akár azonnal is hozhat látogatókat, sőt a későbbiekben is hasznunkra válhat, hiszen a keresőoptimalizálást is nagy mértékben tudja támogatni.

 

Mi történik amíg nem keresőoptimalizáljuk az áruházat?

Térjünk vissza kicsit az első időszakhoz. Amíg a keresőoptimalizálást nem hajtjuk végre, de van néhány erős link ami a webáruházra mutat, az eredményezni fogja a keresőben való megjelenést. Amennyiben az üzlet több száz terméket kínál, ez keresőből érkező találatokat is eredményezni fog. A keresőben megjelenő pozíció ugyan nem lesz túl stabil, erre alapozni így még nem szabad.

 

Mi történik a keresőoptimalizálás után?

Ha a webáruház már rendelkezik akár egy kisebb linkhálózattal, az nagy mértékben támogatni fogja a keresőoptimalizálás folyamatát. Az optimalizált webáruház ezután pozícióerősödést, és több keresőből érkező látogatót hoz.

 

Mi történik a linképítés után?

A forgalom egy kis idő elteltével erős növekedésbe kezd. Megfelelő minőségű linkek esetén már stabil nap napi forgalomra is számolhatunk, a több látogató pedig több konverziót is hoz majd, azaz több megrendelésre számíthatunk.

Érdemes azonban óvatosnak maradni. A Google a hagyományos linképítési módszereket nem támogatja, sőt bizonyos esetekben, egy alacsony minőségű weboldal webáruházra mutató linkje akár negatívan is hathat a keresőben lévő pozícióra.

 

Miért van tehát szükség linképítésre a webáruházak esetében?

Egy webáruház működtetéséhez vásárlókra van szükség. A vásárlók először csak látogatói lesznek a webáruháznak. Hogy egyáltalán látogassa valaki a weboldalt, ahhoz rendszeres forgalmi forrásokra van szükség. A hirdetések könnyű utat jelentenek azonban költségesek. A keresőoptimalizálás már önmagában is tud valamekkora forgalmat generálni, azonban hatékony linképítés nélkül a növekedés nem válik jelentőssé.







Hirdetés

Keresés

Ajánló

Szolnok Megyei Napló 09.11. (36.szám)
Presztízs nyár 2019. VI. évfolyam 2.szám
Médiaajánlat

Hírek röviden


Facebook


Webmail



 

Időjárás


Hirdetések

Szavazás

Melyik a legkedveltebb szolnoki hírforrása, honnan értesül leggyakrabban a szolnoki hírekről?


♦ Helyi internetes oldalak (71.43%)


♦ Helyi rádiók (0%)


♦ Helyi televízió (0%)


♦ Ingyenes újságok (28.57%)


♦ Napilap (0%)


Hirdetések

Etarget